Choklad, banan och kardemumma

Nu har jag bakat tårtan. Den är stor och rektangulär och står inplastad i kylen. Chokladbottnar, grädde med krossad choklad och kardemumma (jag kände mig lite äventyrlig) och bananröra som fyllning. I morgon ska jag vispa grädde och sen ska vi dekorera den med never stop. Apselut inte nonstop. Jag hatar nonstop!
Det känns läskigt att baka något som troligtvis alla på praktikplatsen ska äta. Tänk om det smakar gammal fot. Tänk om de kräks eftersom jag hade i kardemumma. Tänk om de slänger sin tårtbit på mig och skriker "Försvinn ur våra liv! Du och din tårta suger!" Buhu buhu!

Kommentarer:
Postat av: Ewa

å gulle dig. jag hade en skitmorgon och nu så kom jag till jobbet och du hade skrivit sådär om mig så nu är jag glad! Tusen tack.
Kakan blir säkert jättebra. Jag tänker också sådär jämt. Jag skulle bjuda mina elever på kladdkaka innan lovet och jag låg sömnlös ( på rikt alltså) för jag trodde inte att två långpannor skulle räcka till 14 tjejer. Man är ju lite knäpp.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits