För alla Harry-nördar

Jag älskar Harry Potter.
Jag älskar såväl böckerna som filmern, och när jag läser böckerna kan jag ibland få samma melankoliska känsla som man kunde få när man var lien. En känsla av att där vill jag också vara, det där äventyret vill jag också vara med om, men jag vet att det inte är möjligt.

För alla ni andra Harry-nördar; här kommer några frågor

- Vem beskrivs så här: en smal kvinna, draperad i sjalar och glittrande pärlor?
- Vad heter bokhandlen i Diagongränden?
- Vilken deltagare är den tredje att gå in i drakarnas inhängnad?
- Vilka varelser är bra på at hitta gömda skatter?
- Säger Luna Lovegood att heliopater lever i luft, eld eller vatten?

Få se nu hur duktiga ni är? Jag kunde svaret på alla frågor...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits