Ge mig kraft!

Hemkommen och lite mör sitter jag nu här och försöker samla kraft till att läsa och rätta 53 stycken analyser om film, skrivna av 53 stycken 17-åriga pojkar. Det krävs mycket kraft för det.
Jag har hittills bara lyckats hitta kraft för att tvätta lakan, hänga ut alla täcken och bäddmadrassen på vädring, tvätta två stycken kuddar och torktumla dem ihop med två tennisbollar (som jag hört någonstans att man ska göra - rätta mig om jag har fel) samt betalat två räkningar. Ännu har dock inte den rätta kraften infunnit sig.

När jag är färdig med allt mitt kraftsökande och även lite rättande ska jag virka en sån
här, som jag hittade på en av mina bloggvandringar. Min ska nog vara gul med lila och gröna blommor, eftersom jag har en massa garn som ligger här hemma och väntar på att få bli virkat, och det garnet råkar vara just gult, lila och grönt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits