Prickigt

Idag hade jag avslutande lektion med en av mina klasser. De fick skriva en utvärdering, sedan fick de tillbaka sina analyser och därefter fick de tävla. Eftersom priset var godis var de mycket glada. Utvärderingarna var också roliga att läsa. Nästan alla sa att jag borde bli lite strängare och säga åt mer. Något som jag själv vet att jag måste göra. En kille tyckte jag skulle visa att jag var en tuffing genom att dra några råa skämt. Men jag vet inte riktigt om man kan göra det. Eller inte så råa som jag skulle kunna dra, kanske lite halvråa, snuskskämt al dente.
Därefter firade jag med att gå ner på stan och köpa en prickig klänning från
Vila, som jag suktat över. Jag tänkte först visa en bild av klänningen, men Lucy Liu är modell och om någon ser henne i klänningen och sedan ser mig i den kommer de nog att bli besvikna. Lucy Liu ser skitcool och snygg ut och jag ser lite ut som Barbamama med röda hund, eller ja vita hund, eftersom det är vita prickar. Men klänningen var så snygg så jag var bara tvungen.

Kommentarer:
Postat av: Remykaisa

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits