Klänningen med stort B

Vissa beslut gällande bröllop får man nog bara ta. Skulle det var helt upp till mig skulle jag besluta och fundera och överväga olika lösningar tills jag blir pensionär och gifter bort mina barnbarn. Men nu är det inte upp till mig, åtminstone inte helt. Palten ska också vara med och besluta ett och annat, eller snarare titta på mina olika förslag och säga "den gillar jag inte, den gillar jag inte heller". Men ett beslut är viktigt. Även om Palten kommer få tycka till om detta beslut, och även om jag själv också inser att jag kommer få göra vissa uppoffringar vad gäller  mina öneskemål så kommer detta beslut bli ett av de svåraste besluten. Nämligen det om bröllopsklänningen.
Vad i hela friden ska man ha på sig?
Eller snarare hur ska man kunna välja ut en vacker klänning av tusen? Plus att den helst inte ska kosta multum. Svårt!
Denna såg jättefin ut (tror jag i alla fall, man ser ju knappt nåt. Tror dom att man vill se modellen göra konstiga rörelser? Man vill ju se modellen stå still och visa klänningen. Morr!) Men vart sjutton får man tag i den i Sverige och hur mycket kan den inte kosta? Gråt-gråt.
Oh oh, den här också!
I´m dying here.
Hur svårt kommer det inte att bli?


Kommentarer:
Postat av: Ewa

KOLLA DEN HÄR:
http://www.handmadepretties.com/
ÅÅÅÅÅÅÅÅ
varför bor inte du och jag grannar och pysslar JÄMT?

2006-08-30 @ 19:12:48
Postat av: Vemundalva

Great web site! I love the content, pics and hard work!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits