Bara fyra och en halv kvar

Julklappsjakten går vidare. Så här ser listan ut för tillfället:
*King Lear check
*Barabasyster, halv check
*Palten, check
*Olle-Bolle
*Benny
*Stora-orange
*Blonda-My
*Lilla-orange, check (jag har köpt små skor, och de är det sötaste man kan se på tjocka små bollfötter)
*Pling, check

Mutter-mustaschen, alias pappa, säger att han ska fan inte ha nå paket, det är så onödigt att köpa en massa saker så det ska han minsann inte ha nåra. Därför tror jag inte jag kommer köpa något till honom. Jag vet att jag köpte en sån där bilskrapa som är som en varm vante på. Han jobbar ju med att köra både buss och bil så jag tänkte att han nog kanske använder en sån nån gång ibland. Men ändå låg den orörd i hans sovrum ett halvår senare... Så Mutter-mustaschen blir utan julklapp i år.

Jag måste förtydliga. Det är mutter som i att muttra, typ gå och småklaga och muttra. Inte mutter som i skruv. Han har inte jättestora öron eller så. Han bara muttrar lite.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits