Julen i bilder

Lite bilder från julafton:
Så här såg granen ut11047-121klädd av Barbasyster och barrade som sjutton, men å så vacker!
Julbordet gick i bollens tecken11047-120Eftersom vi runt bordet var runda som små bollar (åtminstone vissa av oss = mig), så skulle pyntet på bordet också vara runt och klotformat.
Till och med marsvinen (Nelly, Tufsan, Bruce, Stefan, Alexander, Kalle och Sue Ellen) fick julpyntat, så klart!11047-122 De såg mycket nöjda ut  när de sov under små kulörta julgransljus.

Å dessa små skor 11047-123fick Lilla-Orange av mig (hon har satt på sig dem själv så de sitter på fel fot) Jag är lite avundsjuk eftersom de inte finns i min storlek.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Mysiga julbilder!!

Det är lite läskigt att handla på Ebay första gången. Fast det är ganska pålitligt iom att man använder PayPal när man betalar. Det är svårt för tjuvar att länsa ens konto då. Hoppas jag i alla fall. Och fraktkostnader brukar stå i auktionerna, så man ser hur mycket man har råd att lägga i bud. Vissa har gratis frakt också. Inga tullar eller nåt behövs. Jag har för mig att du är/har varit lite besatt av Tradera så Ebay kan bli farligt!! De har ju ALLT!

Gott nytt år till dig och din palt!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits