Äntligen!

Vi har äntligen blivit ägare. Det har dröjt länge, alldeles för länge. Jag har längtat och suktat och funderat och jämfört priser och utformningar. Men så till slut har det då blivit dags. Vi har äntligen köpt en digitalkamera!
Jag är mycket nöjd. Hela dagen igår gick jag runt och okynnesfotade saker. Palten blev ganska trött på mig till slut. Å som alla bra saker i livet inbjuder även detta prytel till pyssel. Så jag är just nu i färd med att virka en liten väska åt vår nya bebis. För inte kan den bara existera i det tomma, i riskzonen för slag, sandiga fötter och kladiga barnfingrar. Bilder kommer snart. Bilder tagna med vår nya bebis, Sony DSC-W50.

Kommentarer:
Postat av: Anna

Hejsan tjejen!
Hur hade ni det i Grekland?
Ser fram emot att få se alla bilder som är tagna med den nya digitalkameran!
Nu ska jag festa loss på kladdkaka och mousserande vin, mmm... Det är fredag!
Kramar

2006-07-07 @ 20:52:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits