mrspitepalt is back in town!

Eller åtminstone landet fast med bredband.
Min systerson har en affisch från Toy Story 2 och då står alla leksakerna uppradade och så står det "the toys are back in town!" Mycket roligt!
Vi har varit i Båstad där vi brände oss och blev röda som kräftor. Tydligen räcker det inte med att man åker till Grekland i en vecka och smörjer in sig som stollar. Man måste nämligen fortsätta smörja in sig när man kommer hem. Palten och jag struntade i det och låg på stranden en hel dag. Dåligt beslut. Do not try that at home, kids!
Jag låg mest på mage och läste, så jag har läder-rygg nu. Palten låg på rygg så han fick en stor röd tomtemage. Men nu har det lagt sig. Efter en kort visit till diverse pensionärer i området ska vi spendera några dagar själva i Paltens knarkarkvart (=en etta på 32 kvm som han spenderat veckodagarna i det senaste året) Det kommer bli intressant. Jag måste i alla fall tvinga med mig honom på nya Pirates filmen. Å sen nåt litet litet besök till en eller annan affär....
H&M, here I come!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits