Herr och fru Bratwurst

Snart är det midsommar.
Vi ska fira på Lidingö med våra vänner Her och Fru Bratwurst.
De är mycket, mycket trevliga och roliga.
Herr Bratwurst tycker om att slöjda och bär gärna luvtröja, och fru Bratwurst tycker om fina saker och inredning och är alltid fin i håret.
När jag fyllde år senast fick jag denna
. How well they know me!

Dagen har ägnats åt målande. Min syster köpte en jättefin växa-säng på loppis och nu ska vi piffa till den. Den ska bli ljust grön, ungefär som päronglass, och kanske även få något motiv. Troligtvis Barbapapa.
När jag och Palten sedan får egna tjocka barn med stora platta fötter ska vi få överta sängen. Härligt! Tänk vad jag kan måla om den. En ommålning till varje tjock unge.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits