Bra regler!

Efter att mitt bästa program Veronica Mars slutade (mycket bra avsnitt!) slog jag över till Söderlund & Bie. Det är ganska sött och trevligt, men lite väl käckt ibland. Men hon var i alla fall på besök hos en familj där barnen hade vissa regler de skulle följa. De två stora barnen hade typ "plocka undan mitt playstation när jag spelat klart" och "ta på min mina kläder på morgonen". Den minsta tjejen som kanske var tre år hade två regler, "inte peta mig i rumpan och inte säga fula ord" Roligt!

Kommentarer:
Postat av: barbasyster

Ha ha ha ha! Mycket roligt. Propellerkepsen ska få ha samma regel!

Postat av: barbasyster

Veronica - Såå bra! Men när ska hon egentligen ligga med Logan? (F´låt King Lear, jag menade föstås pussas och prata om böcker)

2006-11-23 @ 21:34:18
URL: http://mrspitepalt.blogg.se
Postat av: mrspitepalt

Barbasyster: jag tycker det är okej om Propellerkepsen petar sig i rumpan, det jag tycker är lite jobbigt är när han visar den hela tiden...
Dessutom har du rätt. Hon ska ju helt klart dumpa den där trista morsgrisen och bli ihop med cool-Logan istället. Om de sen vill ägna sig åt korsord eller andra med vågrätta sysselsättningar, det kan inte jag svara på.... eller vänta, vad skrev jag precis? Rädda mig, jag har bott hos King Lear för länge! Jag börjar dra språk-vitsar! Snart kommer jag börja skriva arga blogginlägg om människor som särskriver folktandvården. (Sorry King Lear, jag älskar ju dig ändå, även fast du är språknörd)

2006-11-23 @ 23:34:42
Postat av: Patrickvilde

Very Good! I love it.

2009-06-19 @ 09:19:31
URL: http://patrickvilde.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits