Dagen efter

Betongkeps och ångest.
Smärta, ditt namn är bakfylla

Kommentarer:
Postat av: Ewa

BATONGkeps? aj aj paltis det lät inge bra. Har du sett att jag har barbasyster ( jag föreställer mig henne så) på min sida med familj. Hoppas du mår bättre idag. Jag ska göra pepparkakekrubba med sniglarna denna söndag. Kram

Postat av: barbasyster

Allvarligt Fjun, nu får nog jag vara King Lear och språkpolisa lite: bAtongkeps!! Fast jag skulle väldigt gärna vilja se en... Kanske något som går att sälja i Lustgårdens butiker

2006-11-12 @ 20:50:53
URL: http://mrspitepalt.blogg.se
Postat av: mrspitepalt

Haha Barbasyster, nu har jag ändrat. Har man betongkeps kan det ibland bli så att man skriver batongkeps. Jag skulle faktiskt, när du säger det gärna se en också, dock inte i bruk.

2006-11-12 @ 21:19:23
Postat av: mrspitepalt

Dessutom var till och med mina fingrar bakfulla igår. Det tog mig tio minuter att skicka ett sms.

2006-11-12 @ 21:27:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits