Darn it!

*Spoilervarning* För er som tittar på OC. Men jag antar att inga av mina elever läser denna blogg, så det kanske är lugnt... För jag måste ju vara den enda 25-åringen som följer serien, eller?

Nyss råkade jag snubblade in på the OCs hemsida. Av en slump (eh, ja... eller nåt) så bara råkade jag kolla vad som händer i serien nu, i USA och då bara liksom avslöjade sig hela alltihopa och jag vet precis vad som kommer hända, å de är ju inte bra.
Varför är man så dum, fortfarande? Det är som när man är liten och vet att det står oinslagna julklappar i garderoben mittemot toaletten på övervåningen (varför ställde hon dem där? Ville hon att jag skulle se dem?) men går en stund och funderar och sen tittar man och oh! En My little pony-drottning! WOW! Vilken vacker! Men... nu vet jag ju vad jag ska få, buhu buhu.
Sen när julafton kommer satt man där och klämde och sa "jag kanske börjar med det här paketet för det tror jag är en My little pony-drottning. Alltså, det känns som en sån..."
Precis så kommer det bli nu. Jag kommer sitta där om X antal onsdagar och låtsas inte veta. "Jag tror X kommer dö... det känns så"

Kommentarer:
Postat av: barbasyster

hade jag inte redan outat det där för dig eftersom dom sa det i våras på typ Lilla aktuellt eller Barnjournalen?

Postat av: moqen

haha....du är ju knäpp,men så rolig! Jag är ju inte 25, dock 24 och jag följer den bra-iga serien också :) KRAM

2006-11-23 @ 21:02:07
URL: http://elinpelin.bloggspace.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits