En upptagen mrspitepalt

Idag har jag haft en heldag. Först jobb, jobb, jobb med en massa elever av varierande trevlighets- och irritationsgrad. Sen tunelbana till söder, promenera långt till världens bästa pysselbutik. Full med stämplar, skimrande embossingpulver och jättestora Quick Kutz-apparater. Där gick jag runt och dreglade, pillade, vände och vred i en halvtimme, köpte ett rosa papper (testkort nr 20, bröllopsinbjudan) och en julstämpel med pepparkakshus och snögubbar. Därefter stressade jag runt lite omkring Mariatorget (inte mina områden direkt) innan jag träffade min kompis Shrill och tog en fika. Två timmas skvaller och snatter och en smaskig latte senare sitter jag nu här och känner mig nöjd över att äntligen ha fått se ett avsnitt av Veronica Mars. Nu ska jag gå upp på övervåningen och äta efterätt. Min enorma barbabak behöver gödas lite till....

Kommentarer:
Postat av: Jultiger

Gulliga barbabak menar du!!! Men gillar du glittrigt? Det rekommenderas at genast uppsöka närmsta h&m för att få den PERFEKTA ögonskuggan med massor av glitter. De har en som är från deras eget märke som heter nåt med partyglitter eller så. Jag har även ett trick som får ALLA ögonskuggor att fastna oavsett kvalité....

Postat av: mrspitepalt

Men vännen, jag kommer inte in på din blogg, vad händer?
Å du känner mig så väl, jag är inte alls speciellt förtjust i glitter. Bara ibland. Embossingpulvret var egentligen mer regnbågsfärgat. Men om det är något tillfälle som glitter är rätt, är det ju vid julpysslandet!
Men nu vill jag komma in på din blogg! I miss youuuuu!

2006-11-16 @ 22:55:03
Postat av: Ewa

det är nåt tjafs. jag vet inte vad som har hänt. måste ha en ny host snart. suck.

2006-11-18 @ 23:38:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits