Have he just meet me?!

I fredags när Palten hämtade upp mig på stationen regnade det. Jag satte mig i bilen och morrade över mitt vackra paraply som tyvär gått sönder. Jag köpte det själv för dyra pengar (200 är ganska mycket för ett paraply tycker jag) och jag har faktiskt använt det ganska mycket. Det är litet och praktiskt men inte sockersött, utan det har coola hundar med coola halsband och coola ben. Dessutom känner man sig väldigt vuxen när man plockar fram sitt lilla paraply ur handväskan.
Men nu har det i alla fall gått sönder, och det beklagade jag mig över inför min Palt hela vägen hem (ca två minuter). När vi sen klev ur bilen fällde Palten kommentaren som fick mig att ifrågasätta honom och hela vårt förhållande "jaha, då vet man ju vad du ska få i julklapp då!" "Vaddå?" undrade jag med hälften nyfikenhet och hälften skräck, då jag känner mig Palt ganska väl och vet att han ibland får lite hjärnsläpp. "Ett paraply!" sa han lyckligt!
Å då undrar jag bara - have he just meet me?
Hur i hela friden kan någon person som känner mig tro att jag vill ha en praktiskt present i julklapp, födelsedagspresent eller morgongåva? Va?
Paraply, pfh!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits