mrspitepalt hjärta sushi

Sitter nu och njuter av en av de bästa sakerna (de andra är King Lear, hennes stolliga ungar, hennes mat och hennes hem som jag får bo och sprida ut mitt skräp i gratis) med att spendera veckorna i Stockholm. Sushi! Å alldeles runt knuten. Är man hos Palten i hans håla kan man vara glad om man får tag i en varmkorv på en fredagkväll.
Sushi är det smaskigaste som finns! Så det så!
Dessutom har jag varit på stan i dag. Å som vanligt när man har pengar och verkligen behöver en kläd så hittar man inget. Fast jag köpte en verktygslåda på Clas Ohlssons som jag ska pimpa och förvara allt mitt stämpel-pyssel i!
I lööv pyssel och I löööv små förvaringar!
Här ska organiseras och smaskas rå fisk.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits