Rara elever också.

Idag var en bra dag. Jag såg inte en enda av de dumma monstren, å mina elever var rara. Förutom de som alltid är pissråttor, men de är ganska harmlösa pissråttor. Blonda med tandställning. De flesta är dock rara. En pojkelev i nian som alltid stannar kvar efter lektionen erbjöd mig en kram om han fick sitta kvar och skriva i datasalen. Jag tackade artigt nej. Nu har jag tagit min snoriga näsa och mitt värkande öra (och det ovärkande också, såklart) och åkt hem. På vägen hämtade jag upp två stycken blonda syskonbarn och nu vankas det smörgås och Ice Age 2.
Härligt med torsdag!

Även fast det inte är Veronika Mars ikväll. Jävla hockey-jävel!

Kommentarer:
Postat av: Ewa

Hockey suger. Stoppa en vitlök i örat. Ice Age 2 är bäst och du med.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits