Fullt upp

I dag har jag haft en fullspäckad måndag. Först har jag vickat för en av de andra (sura) svensklärarna och hennes otäcka klasser, tre lektioner, sen har jag haft min egna lite otäcka, men ganska snälla, klass. När jag tillslut kom hem stressade jag och king Lear i oss mat och gick på pysselkurs. Vi gjorde fem julkort med glittriga stämplar och embossingpulver. I lööööv embossing! Jag vill ha en egen fön som man embossar med. Så roligt!
Nu ska jag fylla min dagliga dos med internet och sen ska jag gå och lägga mig.

Fick föresten reda på att jag inte kommer vara ledig några dagar i december som jag först trodde. Niorna skulle ha prao men nu kommer de inte ha det. J-a skit! Jag svor lite i arbetsrummet ända till min hat-lärare kom in och stönade "här skriks och svärs det!" "Ja, det gör det din självupptagne f-n. Vill du att jag ska svära lite om dig så du känner att du står i centrum?" ville jag säga men jag sa bara "ja det gör jag". Jag är en mes.

Så fort jag får tag i kamerakabeln får ni se mina små julkort.

Kommentarer:
Postat av: Ewa

Jag kan komma och läxa upp den där himla läraren och säga att man faktiskt får lov att vara snäll. Å vad kuuuul med embossing, jag har aldrig provat men det blir ju så fint. Du får kanske lära mig nån gång.

Postat av: Ewa

Men du vet du!!!!Har du sett på http://sykompaniet.se/?!! DE HAR PYSSELKALENDRAR FÖR OSS!!!

2006-10-24 @ 16:40:41
URL: http://www.kafferep.habibi.se
Postat av: Jaana

Vet du vad ? Man måste inte ha någon fön. Det går lika bra med en brödrost, faktiskt ! Eller tom spisplattor funkar. Allt enligt mottot: man tager vad man haver".
Tack för alltid underhållande läsning !

2006-10-25 @ 20:22:17
Postat av: mrspitepalt

Jaana, jag har använt rost. Men det gick inte så bra. JAg brände fingrarna och sen blev jag alldeles rädd varje gång rosten bonikade upp. Men spisplatta har jag inte provat. Fast man vill ju ha många pysselprytlar!

2006-10-25 @ 20:29:24
Postat av: Lina

hejsan, e det någon som vet en sida som e gratis att ladda ner eller att göra sina egna kalendrar med foton och sånt ovanför månaden ? om någon vet så skriv till mig [email protected] .... tack

2006-11-30 @ 12:42:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits