Inrednings-önskelista

AhhhhhhiiiiIkea, this is comfortable!
Eftersom jag ska följa med Paltens syster och hennes söta, runda dotter till Ikea och sen ska jag och Palten dit och shoppa, så måste man ju vara lite uppdaterad.

*Dessa var roliga
*Dessa var också lite fina, inte riktigt min stil men värsta Josef Frank-känslan
*Åhh, vacker!
*De här är också bulliga och härliga. Två röda som kan få stå framme ända till jul.
*Den här vill jag också ha, även fast jag inte riktigt vet vad jag ska hänga på den.
*Oh-oh, ett sånt här också! Faller möjligtvis in under kategorin onödiga prytlar (till skillnad från allt annat jag räknat upp här) men det blir ju så vackert...


Kommentarer:
Postat av: Ewa

nej nej ingenting verkar onödigt du förtjänar alla sakerna det är det som är vitsen med ikea, billigt=man får de onödiga sakerna. alltså burkarna som du la upp först: I LOVE!!! Jag vet om du ska flytta mer så var gravid eller låtsas att du tror det. Då kommer det massor av folk och hjälper och du behöver bara slå in små paket med porslin eller packa upp dem. På sin höjd!;)

2006-10-03 @ 21:16:35
Postat av: barbasyster

va tusan är en multihängare?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits