Pärlplatta vs. Haiku?

Hela kvällen har gått och jag har inte rättat en enda diktanalys. Mina nior kommer skälla på mig i morgon.
Jag tänker bli förskolelärare och bara göra pärlplattor hela dagarna.

Alltså inte så att jag tror att förskolelärare bara sitter och pärlplattar. De gör ju mycket annat viktigt också. Brer skogaholmslimpmackor, snyter snoriga näsor och medlar i diverkse kudd- och sandkrig. Men ibland känns det som ett trevligare och skönare alternativ än att stå inför 24 finniga och krävande tonåringar.

Kommentarer:
Postat av: Ewa

O ja. O JA! När man jobbar på dagis kommer de oftast och springer emot en när man börjar senare på dagen och ropar att de längtat efter en.
Nu börjar jag vilja omskola mig igen. Jävla whiplash-skit.

2006-10-17 @ 09:14:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits