Big Brother

Man kan inte blogga från min skola. När man försöker komma in på sidan står det att man försökt få tillträde till en "forbidden webpage" Sen står det att "this incident have been logged" Va?! Det är ju jätteläskigt! Sitter alla stränga ledningstyper och skummar igenom mitt konto och ser att jaha, mrspitepalt har allt försökt att blogga på skoltiden, Fy skäms, mrspitepalt!
Det är mycket irriterande. Man kanske har en extra jobbig lektion, eller en extra bra (vilket nog inte hänt än, men jag håller tummarna) å så vill man skriva, men nähå då för "this incident have been logged!"

De ser allt... Kanske ser de att jag sitter här hemme hos King Lear i mjukisbyxor med en kopp kaffe och en bit Dark Rasberries (min nya favorit!). Bäst jag böjer lite oregelbundna verb eller läsa någon Strindbergbok eller nåt liknande.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits