Bröllop, bröllop, bröllop

Jag känner att denna blogg handlar mer om mer om bröllop och mindre och mindre om pyssel. Men håll ut, snart kommer den handla om bröllopspyssel.
Jag har mest kollat på svenska sidor men nu har jag även börjat botanisera bland de utländska sidorna. Jag döööör! Så fint och vackert och jag vill ju ha allting.
Till exempel små presenter att ställa vid gästernas platser
*Hur fina skulle inte
dessa vara fyllda med smaskiga godisar (inte marmeladkulor, sorry King Lear)
*Eller dessa, mycket söta även fast jag inte riktigt vet vad de består av.
*De här var också söta.
*Kanske små tändskicksaskar, men det vore roligare om det var en knasig bild på mig och Palten på.

Kommentarer:
Postat av: Ewa

Ja vad fint! Jag såg en tjej som hade gjutit ljus i gamla tantkoppar och hade på bordet, olika sorters men samma stil.

2006-09-02 @ 18:24:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits