Hösten, here I come!

Innan jag tog tåget hem till Palten idag passade jag på att skutta in på H&M, det finns ju alltid tid för H&M, och köpte en höstjacka. Jag har varit där flera gånger och provat den, vänt och vridit, känt på tyget och knäppt lite med knapparna. Sen i söndags när jag kom till Palten såg jag att jag fått post från H&M-club. En rabattcheck på 20 % på ytterplagg, kan det bli bättre? Så nu är jackan min, bara min! 11047-99 En A-linjeformad manchesterjacka med stora knappar och rund krage. I lööööv it! (Bortse gärna från det dåliga kortet. Min hals är egentligen inte klarvit, den är mer grisskär. Samma färg som byxorna också har egentligen. Den förskräckliga teracotta-tapeten i bakgrunden kan ni också försöka att inte se, vi flyttar i helgen)
Men titta på fodret 11047-101 vackert va?

Nu måste jag bara sticka eller virka en halsduk eller sjal till... förslag någon?


Kommentarer:
Postat av: Ewa

men! mina kommentarer kommer inte med till dig!jag skrivs och skrivs och kommer aldrig med!
1. vill du bli min msn-vän?
2. vet du hur man gör för att få in bloggtoppen på sin sida?
3.JAG VILL OCKSÅ HA JACKAN!
kram.

2006-09-25 @ 18:43:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits