Pinsamhets-TV

Folk pratar ofta om pinsamhets-TV. Då tror jag att de menar dokusåpor där folk hånglar, visar tuttarna och äter vad som helst för pengar. När jag tänker på pinsamhets-TV tänker jag på serier eller filmer som är så pinsamma att man måste blunda eller gömma sig. Till exempel American Pie.
Just nu tittar Palten och jag på
 Kvarteret Skatan. Det är definitivt pinsamhets-TV. Det är mycket roligt och bra. Men ibland, ganska ofta, blir det så pinsamt att jag måste krypa ner och gömma mig bakom dataskärmen.

O-o, Idol är definitvt pinsamhets-TV.Jag dööör!

Vi har föresten nyss listat ut / fått reda på att paltens syster och hennes man ska få ett till barn. En liten syster eller bror till deras lilla runda tjej. Grattis, grattis herr och fru Coolfrisyr! (Personligen tror jag att det blir en pojke.)

Kommentarer:
Postat av: Ewa

Men gud jag med! Jag kan inte titta. Jag blir alldeles rosa av att se allt det du nämnde. Jag kan ABSOLUT inte se lur-tv heller. Luras är inte roligt! Det är bara pinigt... Jag hoppas att det löser sig med krisen. Jag har också en men jag försöker hålla huvudet kallt. Kram

2006-09-17 @ 09:56:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits