Pirat med puffärm

I dag har jag varit på stan med min kära vän fru Bratwurst. Hon är väldigt trevlig och nyförlovad, grattis till henne och hennes Bratwurst! Vi fikade smaskigt fika, tittade på fina dyra saker (bland annat dyra, dyra ringar - vackert!) och pratade om knäppa bekanta och annat löst folk.
Efter det träffade jag King Lear och hennes blonda barn för att fika lite mer. Nu är jag så fullproppad med fika, så jag nästan spricker.
Men jag har köpt en fin, fin blus från
favoritaffären. Puffärm och döskalle-mönster, cooooooolt! Det är precis rätt kombination av piff-sött och pirat. En puffärmsblus med blommönster är vedervärdigt, och ett litet linne med döskallar på är snäppet under punkare (been there, done that). Men min blus är perfekt. Den tänker jag ha och skrämma mina små elever när de är stygga, moahaha! (Tror i och för sig inte att de blir så rädda, men de gillade min "The Shining t-shirt"


Kommentarer:
Postat av: Bratwursten

Tackar,tackar... Det är kul att äntligen få vara med i "ska nog kanske gifta sig nån gång"-skaran.

Har hört talas om blusen som gjorde djupt intryck på Min fästmö, skulle vara spännande att få se den.

Jag har hittat en intressant sida för den som är intresserad av pyssel och dyl.

http://www.skolutveckling.se/vaxthuset/lexinanim/fritid_hobby_meny1.html

Med klara defenitioner blir det ju lättare att diskutera pyssel sins emellan, och jag hoppas att detta kan fungera som SAO, fast för pyssel istället för korsord.

Vi ses snart!
kramkram

2006-09-21 @ 12:59:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits