Nyklippt

Jag har varit hos frisören
11047-161
å jag är mer nöjd än vad jag va sist. I och för sig kanske detta har att göra med att jag förra gången betalade 1300 och såg likadan ut, och nu betalade jag 300 och ser också nästan likadan ut.
Fast just nu är det ju så där vackert och blankt som det bara blir när man är hos frisören. Varför? Hur gör de? Visst, de är utbildade så det blir ju bättre. Men även om jag fönar men liten fön och liten borste precis som dem så blir det inte blankt utan burr. Å när jag köper samma doftande produkter som de använder och sätter i håret så ser det ändå inte så där blankt ut, bara flottigt. Varför?
Nu ska jag i alla fall sitta här och njuta av mitt blanka hår de få timmar jag har det. I morgon kommer det vara burrig lejonman igen.

Kommentarer:
Postat av: Karin

Åhh va snyggt!!! Du kommer bli en supersnygg brud och det ska bli riktigt spännande att få se hur du ser ut på stoora dagen. Speciellt eftersom du hållt din klänning så hemlig..

2007-04-26 @ 20:35:09
Postat av: mrspitepalt

Tackar, tackar.
Men som sagt, i morgon kommer det se ut som vanligt igen...

2007-04-26 @ 21:19:21
Postat av: Barbasyster

Vackert! Och bara 300 spänn!? Najs! Var finns denne frisör? I Lala-land?

2007-04-27 @ 14:53:46
Postat av: jenny

Nice hårfärg, jättevackert!

Postat av: mrspitepalt

Näää Barbasyster, i Vaaaaastaaaaan. Nästan...

Å tack Jenny, den är my own. Fast så där gyllene är den nog bara efter ett besök hos frisören. I vanliga fall är det mer råttigt.

2007-05-07 @ 21:37:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits