Påskmust!

Palten och jag åker till den lilla hålan i morgon. Jag firar första dagen på mitt påsklov och han firar att han har tre dagar kvar innan hans skola börjar igen. Det ska bli SÅ skönt med påsklov. Jag känner mig väldigt redo för att göra ingenting. Förhoppningsvis ska jag orka gå promenader varje dag. Jag måste gå ner några kilo innan bröllopet, annars kommer jag vara tvungen att ta små andetag hela dagen.
Idag har vi bowlat igen, men det gick inte alls lika bra som igår. Jag tror att mitt problem är tjocka tummar + svaga handleder. Men vad ska man göra åt det?
Nu är vi hos King Lear och har ätit smaskig mat. Köttfärsbiffar och parmesangratinerade svartrötter. Eller svartfötter som Palten trodde hon sa. I morgon ska jag träffa bebisen och sen bär det av. Av till lata dagar och inget internet. See ya!

Kommentarer:
Postat av: moqen

Påsk-kram på dig och njut av lovet utan störande tonåringar ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits