Scrapbooking light

Jag är egentligen inte så mycket för scrapbooking. Eller snarare, när andra gör blir det fint, när jag gör skulle det nog inte bli så fint. Dessutom vet jag inte riktigt vad jag skulle göra med mina scrapade saker. Men nu har jag i alla fall börjat på min nya kokbok,
 11047-151och det är nog så nära scrapbooking jag kommer komma.
Kokboken passar ju inte helt ihop med mitt inför-bröllopet-jag som inte borde äta sötsaker, men strunt samma, efter bröllopet är jag gift och kan äta mig tjock som en boll.
De här fina klistermärkena
11047-152 köpte jag på Lagerhaus. De är egentligen tänkt att sitta på glas eller metall, men med lite lim så fastnade de även på papper.
I boken är det inte så pysslat dock, mest recept. Men lite scraping 11047-154har det ändå smygit 11047-153sig in.

Kommentarer:
Postat av: Evasleva

Jättefint ju!
Vi har också en egen kokbok. Inte scrappat i den men den är blommig och fin och ibland ritar jag lite i den och sätter i bilder. det blir så mycket roligare om det är fint :)

2007-04-18 @ 18:40:06
Postat av: jenny

Vilken fin kokbok! Skulle vara kul att göra något liknande, men jag tror inte jag har tålamodet som krävs just där!

Postat av: mrspitepalt

Tack, tack. Det är faktiskt rolig. Jag har precis köpt en för mat också. Här ska klistras in.

2007-05-07 @ 21:38:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits