The ring - part II

I går var vi och hälsade på ringen igen. Å det var med tunga bollfötter som jag gick de få stegen från bilen till det skära huset där ringen har fötts. Jag var helt säker på att den fortfarande skulle se ut som något man kräkts upp. Men det gjorde den inte! Den var mycket finare!

Själva fattningen hade blivit mycket nättare och tunare och stenen såg gigantisk ut, najs! I och för sig smalnade nu själva ringen av lite in mot stenen, något jag sa innan att jag inte ville den skulle göra. Men det gjorde ingenting nu. Jag tränar på att inte vara Bridezilla och bli oxtokig så fort allt inte går exakt som jag planerat. Jag börjar inse att det där bröllopet man drömmer och fantiserar om finns just där, i fantasin, och att det bröllop som kommer finnas i verkligheten antagigen kommer bli helt annorlund, men ändå jättebra. Eller det är vad jag intalar mig när jag funderar på hur mycket jag kommer störa mig på att ringen smalnar av....

Kommentarer:
Postat av: Evasleva

svårt det där...
det är ju inte meningen att du ska ha en ring som du inte gillar. Fast jag förstår att du inte vill vara en bridezilla...

2007-05-02 @ 20:15:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits