The sko

Eller skorna kanske man säger eftersom det ju är två...
På hemvägen köpte jag skor till bröllopet. Jag hade hittat ett par vita på Din sko som jag inte riktigt hade bestämt om jag ville ha eller inte, men så gick några veckor och tillslut kom jag fram till att det nog var min sko i alla fall. Men som vanligt när man har väntat för länge så är alltid mina skor i min storlek slut. Men tillslut efter många om och men så hittade jag dem. image147
280 kronor är ett helt okej pris tycker jag för vita klackskor. Hur ofta använder man sånt? Eller i alla fall inte jag.
Dessutom gillade jag klacken. image149Den var bröllopig och vit och inte alltför hög, så jag ser inte ut som något jättekvinna bredvid min lilla Palt.

(om du läser King Lear, inga blommor kom till skada under inspelningen)

Kommentarer:
Postat av: moqen

Åååhhhh...fina fina skor!!! Du kommer bli den sötaste av brudar :) kramen

Postat av: Ewa

Jättesöta! Jag höll på köpa likadana fast svarta igår. Och kilklack är bäst, du kommer att kunna stå hela kvällen. Kan vara smart att köpa såna hära kuddar från scholls dock att stoppa under trampdynan så det inte börjar brännas.

2007-04-18 @ 10:29:42
Postat av: Ewa

alltså såna hära:
http://www.schollpartyfeet.com/

2007-04-18 @ 10:35:49
Postat av: jenny

Jättefina skor passar perfekt till altargången... =)
Fin kruka också den som skon står på, jag tror att jag har något liknande!

2007-05-06 @ 10:27:05
URL: http://skaparhyllan.blogg.se
Postat av: Alexandra

söta skor:)

2009-02-02 @ 08:56:16
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits