Helg

Nu har jag haft två lektioner till och det är bara en klass jag inte träffat. Det känns ganska bra än då länge, men jag vill som sagt inte säga för mycket. Vem vet vad som händer.
Alldeles strax ska jag sätta mig med en kollega och samköra våra planeringar lite och sen ska jag hem. Helg, helg, helg. Eller snarare panik, planering, plockande! Paniken är ju uppenbar, planeringen är för att lindra paniken och plockandet kommer bestå av såväl pryttlar som sånt som växer i skogen. Förhoppningsvis blåbär och kantareller, men det slutar nog med att vi får plocka några kottar för att ha något att lägga i våra påsar.

Kommentarer:
Postat av: Dr Snuggles

har du tagit bort det senaste inlägget? jag hann iaf läsa det!

2007-08-26 @ 19:39:22
Postat av: Dr Snuggles

nej visst nej, det ligger ju där nere...
sorry. trodde du fick kalla fötter av att skriva illa om lärargubben men nu ser jag att det är kvar. BRA!

2007-08-26 @ 19:40:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits