Lägesrapport

Idag har jag lite mindre panik än i går, men jag har egentligen inte förtjänat det. Tycker inte jag har fått så mycke mer klarhet idag än vad jag hade igår, och nu är det en dag mindre till de kommer. Som tur är ska de bara valas runt och ges nycklar och fotograferas första dagen. Men ändå. Jag kommer ju antagligen vara lika nervös som dem. Men just nu har jag ägnat 20 minuter åt att göra vackra etiketter att sätta på mina pärmar. Så för tillfället ser åtminstone min arbetsplats lite trevlig ut. Att jag själv inte har någon aning om vad jag gör eller hur min terminsplanering kommer se ut, det gör väl ingenting eller? 

Kommentarer:
Postat av: Soffan

Nej, det gör ingenting! Jag är i samma situation och det löser sig. Det gör det alltid!
Och VILKA FINA BILDER från dagen D. Underbar frisyr och vilken mat!!! Grattis!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits