På besök hos Barbafamiljen

Vi är hos Barbasyster och co, Palten bara på genomresa eftersom han ska upp till Piteå i morgon, men jag ska vara här några dagar. Det känns mycket bra. Bära  omkring på Lilla-orange, titta på när Stora-Orange gör kullerbyttor på studsmattan, bygga Harry Potter-Lego med Benny och titta på tv och diskutera färgprover med Barbasyster.

Dessutom är det  mindre än två veckor kvar tills jag börjar mitt nya jobb. Just det där med mindre än två veckor är väl kanske inte så kul, men nytt jobb är kanon. På gymnasiet och mina ämnen, ett helt års vikariat. Dock är stället lite trist. Men när det bara är ett år så gör det inte så mycket, plus att Palten och jag får bo ihop, härligt!

Kommentarer:
Postat av: Karin

Va!? Vad har jag missat, har du fått ett nytt vikariat, och på gymnasiet!!! Grattis grattis!!! Hoppas att du kommer att trivas! Själv börjar jag nog misströsta snart...men så bor jag ju mitt ute i ödemarken också.. Men grattis grattis, dina egna ämnen.. härligt!!

2007-08-02 @ 09:46:10
Postat av: mrspitepalt

TAck vännen, det känns jättebra, och läskigt också förstås. Men hur går det för dig där uppe, finns det inga jobb??

2007-08-02 @ 18:37:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits