Fredag, aahhhhhh!

I nyinhandlad skjorta promenerar jag snart iväg till skolan. Sen ska jag genomleva två lektioner och sen tåg till Palten. Patlens och "min" alla hjärtans dag. Spännande. Fast han är nog lite nervös att jag ska ha höga förväntnignar. Lite mat och vin och kanske nån liten blomma, sen är jag nöjd. Jag gillar alla hjärtans dag. Jag skiter i att folk tycker det är för att alla ska köpa saker och bla bla bla man kan ju fira när som helst svammel svammel. Jo, visst allt det stämmer ju. Men det skadar väl ingen att man köper en liten tulipan eller skickar ett litet kort. Det är ju ändå något positivt och glatt man gör. Sen att man gör det en spciell dag det kan väl kvitta. Men man är ju vanligtvis ganska dålig på att göra det andra dagar. Så om det finns en dag tycker jag man ska ta tillvaro på den.

I morgon ska vi åka och titta på ringen. Vår guldsmed skulle göra en stomme och sen skulle vi komma tillbaka och prata om fattningen. Först ville jag ha en rund sten, men sen hittade jag den här11047-132  princesslipade11047-131vacker va?

Fast min sten kommer ju inte vara så där stor eftersom varken Palten eller jag äger några guldbyxor. Så undra om det blir fint med en mindre sten också?

Kommentarer:
Postat av: Aradil

Håller med angående Alla hjärtans dag. Visst, man kan fira andra dagar men gör man verkligen det? Kan då inte minnas när jag fick en blomma bara så där hipp som happ av sambon. Tyvärr tillhör sambon släktet som tycker att det är ett kommersiellt jippo...

Väldigt tjusig ring! Kanske bara blir bättre med en mindre sten, mer praktiskt liksom. När är den stora dagen?

Postat av: Mrspitepalt

Aradil - jo visst är den fin. Men jag är så knäpp, blir det inte som jag vill kommer ja säkert inte gilla den. Bröllopet är 30 juni. Jag börjar känna mig lite stressad nu.

2007-02-17 @ 11:44:50
Postat av: barbasyster

Mycket vacker! Om den inte blir som du vill kanske du kan hitta något liknande på Tradera!?

2007-02-18 @ 10:13:28
Postat av: mrspitepalt

Barbasyster - Hallå, vad menar du?! Ser den billig ut?

2007-02-19 @ 16:56:43
Postat av: Anna

Jättefin ring och den blir säkert lika fin fast stenen är mindre. Jag tror minsann jag såg en på Tradera häromdagen...skojjar bara..det var nog på Blocket =)

2007-10-08 @ 21:47:15
URL: http://www.mittlillabo.blogg.se
Postat av: Anna

Ojsan, det var ksnke rean i somras du gifte dig eller? Skit samma ringen är säkerligen fin i vilket fall.

2007-10-08 @ 21:53:29
URL: http://www.mittlillabo.blogg.se
Postat av: Anna

Ojsan, det var ksnke rean i somras du gifte dig eller? Skit samma ringen är säkerligen fin i vilket fall.

2007-10-08 @ 21:54:09
URL: http://www.mittlillabo.blogg.se
Postat av: Noahdagny

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2009-06-02 @ 13:35:24
URL: http://noahdagny.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits