Inte tlevligt!

Det värsta med att titta på tonårsprogram alternativt damprogram, är att så fort det blir något slags sportevanemang som visas på TV så är det första (braiga) programet helt utbytbart. Å i stället blir man tvingad att titta på en massa skit.
Inte sjutton skulle de ställa in nåt trist bilprogram eller han med muchen som slänger saker i sopptunnor, om det tillexempel var stick och virk-VM. Nej, bara program som riktar sig till damer och tonårsdamer och sen ersätter de dem med en massa sportskit!
Om det inte är diskriminering, då vet inte jag.


Kommentarer:
Postat av: barbasyster

I hate it to men just nu skulle det funka bra för mig om fler serier tog paus, eftersom jag inte lyckats se en enda den här veckan. Inte ER, inte GG, inte Greys Anatomi, inte Medium - jag bara sover. Ganska så skittrist - ska det vara såhär? Förresten funkar inte V.M.-bilden.

2007-02-09 @ 06:03:53
Postat av: Ewa

Jag postar dem idag, jag har hittat ett bra kuvert. Kram.

2007-02-09 @ 11:05:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits