Kom nu Gucci, så går vi

I dag när jag gick hem från tunnelbanan mötte jag en fånig, spinkig tjej med en fånig, spinkig hund. Hunden hette Gucci. "Kom nu, Gucci!"
Jag tror inte jag är någon bra stockholmare.
Jag vill att folk inte ska vara spinkiga och ha spinkiga klackar på sina spinkiga stövlar och spinkiga fåniga hundar som heter Gucci.
Jag vill att folk ska ha olika form och olika skor och olika hundar som heter olika saker. Dock inte Gucci utan mer Svante, Rosa och Emma.
Jag borde nog bo på landet egentligen.

Men säg inget till Palten...

Kommentarer:
Postat av: Schrillen

Jag vet en hund som hette Korven."kom nu Korven" hihi det tycker jag är ett bra namn...

2007-02-21 @ 21:41:25
Postat av: ida

jävla tyranner! (ang. förra blogginlägget) vidriga! och de kan ju inte ursäktas med att de är tonåringar, för nånstans har det gått snett i deras små hjärnor. även om det kanske inte hjälper så vill jag skicka styrka till dig. kram.

2007-02-21 @ 22:11:23
Postat av: ida

snigelklänningen var förresten bland det sötaste jag sett.

2007-02-22 @ 00:07:19
Postat av: Ewa

Jag ska skriva ett inlägg om att vi lärare EGENTLIGEN är kaospiloter. Och om att jag har haft en katt som hette Styret. Mer om det sen. Kram.

2007-02-22 @ 20:39:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits