Snutt snutt snutt

I går var jag i Najftaoun hos Barbasyster och hennes klan. Propellerkepsen var på väg på tråkig jobb resa och tyckte det var en bra idé att inte leta efter passet innan taxin skulle åka, det vill säga halv sex på morgonen. Stora-Orange och Benny hade ny fina tröjor och gav mig vackra teckningar och alla hjärtans dags kort (kul att man fick av någon, inte av Palten. Han påstår att fredag kommer vara min privata hjärtans dag. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det än). Lilla-Orange hade ny frisyr och tomtetröja under klänningen. Hon gav mig hårda pussar och tvingade mig bära runt på  henne, mycket trevligt. Barbasyster skrev pm om sår och lagade goda köttbullar. Fast det där kanske jag borde berättat i omvänd ordning. Vi åt i alla fall innan hon läste om sår. Den gamla döende labradoren var ovanligt pigg och luktade inte så illa. Marsvinen var uppe hela natten och snuttade på sin nappflaska. (Ett litet tips: om ni vill ha något som stör er nattsömn - dela rum med sju marsvin, varav en gravid. Hon såg mycket rolig ut, som en groda med tjock rumpa och små korta ben rakt ut åt sidorna. Men iaf, snutt snutt snutt hela natte = icke rogivande!)

Trots allt var det en trevlig kväll med min fina Barbasyster och hennes fina familj. Synd bara att den var så kort.

Kommentarer:
Postat av: barbasyster

och så var de tio...

2007-02-15 @ 08:56:52
Postat av: mrspitepalt

Va, har Grodan Boll blivit mamma nu? Gick Bruce omkring och delade ut jättesmå cigaretter till sina barn och sin andra fru? Vad ska de heta?

2007-02-15 @ 18:19:45
Postat av: barbasyster

Jag är rädd för att det inte är Bruce som är pappan. Jag tror vi har en Banjoland-situation så de bode rimligtvis få namn som slutar på y (och dessutom hockeyhår), men vi är inte riktigt överens ännu. Benny tycker typ Ginny och Albin och stor-orange gillar Maskvigg och Bajskossan så någonstans där emellan hamnar vi nog. När vi vet vad det är för kön vill säga.

2007-02-16 @ 08:23:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits