Önskelistan 2007

Nyss var det ju jul, som vi alla känner till. Men vad inte alla men en del av er kanske känner til är att det inom en snar framtid är min födelsedag.
När det är jul frågar folk alltid vad man önskar sig, likadant när man fyller år. Men innan jul kunde inte jag komma på en enda sak som jag önskar mig. Därför tänker jag nu skriva om allt här, som jag önskar mig. Så när nån undrar kan jag bara hänvisa till min blogg, eller gå in och läsa här själv.
*
Bestick. Eller inte bara bestick. De vackraste bestick som någonsin stoppats i en mun. Eller alltså, de bestick jag vill ha kommer ju itne ha stoppats någonstans än förhoppningsvis. Besticks-oskulder.
*Tallrikar. Eller inte bara tallrikar. De vackraste.... ja ni fattar.
*OOOhhhhhh my gooood! I have died and gone to heaven. Om jag inte får ha dessa för Palten, då tänker jag bädda åt min själv i badkaret med dem. De är de vackraste sängkläder jag någonsin sett!
*TV-serierdvd. Alltid bra!

Hm, ja det var allt jag kom på nu.
Självklart är ju det här lite väl dyrt. Men men, man kan ju alltid önska sig ett presentkort.

Men det där påslakanet....
Jag kommer drömma våta drömmar om det där påslakanet

Kommentarer:
Postat av: Ewa

Jag träffade paltens mamma idag! Hon var jättegullig och berättade mest hur mycket hon älskar dig.

Postat av: Ewa

Jag träffade paltens mamma idag! Hon var jättegullig och berättade mest hur mycket hon älskar dig.

2007-01-25 @ 15:10:02
URL: http://www.kafferep.habibi.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits