TV + fika = najs!

I morgon har vi fika på svensavdelningen. Alla svensklärare, eller alla utom en som jobbar halvtid och lite förvirad, har en och en halv timme lucka utan några lektioner, så då har vi klämt in en fika. Jag har bakat muffins (visst verkar de smaskiga Barbasyster?) och kakor (men dessa är väl okej?), och redan klämt i mig ett helt muffins och tre kakor, så var det med den viktnedgången.... jag får väl se ut som Barbafamiljen då när jag gifter mig.

Allt snask tryckte jag i mig framför Ugly Betty och Greys Anatomy. Mycket bra avsnitt av båda måste jag säga. Å nästa vecka kommer Gilmore Girls tillbaka. Det är bara bra på TV nu.

Kommentarer:
Postat av: Ewa

SCHLAGERFESTIVAL PÅ LÖRDAG HURRRRRRRRAAAAAA!!!!!
Jag har blivit schlagerbög på gamla dar.

2007-01-31 @ 17:55:25
Postat av: Evasleva

Åh, jag längtar också till Gilmore girls.

Så det är inte bara jag som tänkte gå ner i vikt till bröllopet? :) Ätit kakor idag. Men imorgon!

2007-01-31 @ 19:26:53
Postat av: barbasyster

Dumlekakor - najs! Äppelmuffins...allvarligt? Juu.

För övrigtså håller jag med en av ovanstående kommentatorer och vill också lägga till: länge leve Barbados-Magnus!

2007-01-31 @ 21:31:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits