Bekymmer

Nu är det bara tre veckor kvar och det är ju ingenting. Läskigt! Vi var och provåt menyn idag och den var jättegod. Men jag har börjat fundera på ifall vi ska ändra tiden på bröllopet. Efter att vi pratade men vår restaurangkille förra gången, kändes det som det skulle bli ont om fest-tid när bröllopet var klockan 3, jag vet inte riktigt varför, men jag ringde i alla fall och ändrade till klockan 2, och sen skickade vi ut alla inbjudningskort. Men nu börjar jag funder på om 2 är lite i tidigaste laget, kanske skulle 3 vara bättre. Då kan folk också checka in innan bröllopet, och vi behöver inte boka vandrarhemmet från fredagen. Men det innebär också att vi måste ringa runt till alla 100 gäster och säga att bröllopet är framskjutet en timme. Och mig och telefoner...
Näe, jag vet inte vad vi ska göra!! Vad tycker ni?

Kommentarer:
Postat av: Skolfröken

Det vanligaste verkar ju vara 15-15.30. Vår vigsel är inte förrän kl 17, men vi räknar med att få en lång fest ändå. Ändra du om det känns bättre.

Postat av: Ewa

Men en timme spelar ju som ingen roll. Och så stressmomentet med telefonen. Jag tycker du ska slippa det. Gör som du känner. Det blir nog bra i vilket fall som helst.

2007-06-09 @ 18:19:20
URL: http://www.kafferepet.wordpress.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits