Check!

Idag har vi träffat frisören. Det kändes mycket bra. Hon hade palestinasjal och sa att hon också hade frissigt hår, så vi var ju nästan tvillingsjälar. Sen provåt vi bakelser och pratade utseende på tårtan med konditorn. Även fast de tre moussebakelserna var jättesmaskiga blir det nog en klassisk prinsesstårta. Vi har tittat på rosor, alla vackra, men så svårt att välja. Och slutligen har jag lämnat in min förlovningsring för upputsning.

*Klapp, klapp, klapp*   (alltså inte klapp som applåd utan mer "så var det klart!")

Nu sitter jag här med ett naket ringfinger och försöker leta upp en projektor som vår toastmaster Teddy efterfrågar. Till vad undrar vi misstänksamt och nyfiket...


Kommentarer:
Postat av: Skolfröken

Heja heja! Du är så effektiv!

Postat av: Evasleva

Prinsesstårta är bra! det hade vi och alla var såå nöjda (och glada att det var en god tårta och inget jättemystiskt "häftig" tårta). Hahah, folk gillar det de känner till :)
lyka till nu med det sista! Ska bli kul att läsa sen hur det blev. Vi drar på bröllopsresa nu! Yippie!

2007-06-20 @ 07:58:05
URL: http://www.evaslev.blogg.se
Postat av: Sanne...

Svenskläraren menar givetvis "bröllopshysterin" samt "mitt i allt" och inget annat...

2007-06-25 @ 10:24:21
Postat av: Sanne

Hej där! Nu kan jag hålla mig a jour med bröllopshusterin via den här bloggen. Det känns, för att använda en mrspitepaltformulering, "mycket bra". =) Känns också hedrande att mitt födelsedagskort fått en så central roll här i mitt allt bröllopande. Ser med spänning fram emot bilder och mer äktenskapligt ältande. Kram / Sanne

2007-06-25 @ 21:06:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits