Jag är trött

Jag har inte hört något från om jobbet än, även fast han sa att han skulle höra av sig senast fredag. Det är nu måndag och det ser inte ljust ut för mig. Men jag vet inte riktigt vad jag vill höra från honom heller, så det kanske inte är så farligt om det dröjer. Antagligen kommer han ringa och säga att de inte är intresserade, eftersom det dröjer, men jag vet inte.
Jag är så trött på att inte veta. Trött på att pendla på tåget fram och tillbaka. Trött på att planera måndagens och helgens kläder på torsdag kväll. Trött på att stressa till tåg och av tåg och på tåg och till tunnebana och på tunnelbana och av tunnelbana. Jag vill ha ett riktigt hem där alla mina kläder hänger i garderoben och inte ligger intryckta under en tältsäng. Jag är trött på det här.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits