Min fina Palt

I tisdags när jag kom till Palten hade jag en riktig lyxkväll. Först mötte han mig vid tåget, sen gick vi hem och brottades med universums största geting som tagit sig in i lägenheten. Den var säkert sjutton cm lång (eller nja, kanske tre) och satt i taket och lät som en motorcykel (eller kanske en liten, liten motorsåg), men efter att ha jagat ut den med hjälp av två tidningar och väldigt många ihh och hjälp, så fortsatte det mysiga. Palten hade städat hela lägenheten, tvättat och förberett middag. Jag fick sitta på balkongen och dricka cider i stort vinglas samtidigt som han stor i köket och tillagade middagen, och ingen hjälp ville han ha. Vi åt Wallenbergare med fetaostsås och färskpotatis. Mycket gott! Till efterätt åt vi jordgubbar och grädde. Också det väldigt gott! Sen tittade vi på Uggly Betty och Desperate housewifes och drack vin. Härligt! Min Palt är så bra!

I går gluttade vi lite i affärer, ända tills Palten började få hårda käkar och en sån där jagad-affärsblick som bara han kan få. Då åkte vi in till Västerås och gick på bio. Pirates of the Caribbean: At World's End. Inte lika bra som ettan och tvåan. Sorry
Johnny, du är snygg, men det räckte helt enkelt inte.

Kommentarer:
Postat av: Barbasyster

Den hade kanske varit bättre om inte Barba-envis/Stor-orange avslöjat slutet för dig... Jag tycker nog att du är lite orättvis, du måste ge den några gånger. Jag tyckte 2:an sög första gången jag såg den men den växte. Slutet bådar ju så för en 4:a

2007-06-07 @ 22:55:42
Postat av: Evasleva

Hahah, de där hårda käkarna och jagad-affärsblick känner jag igen!
vilken härlig kväll du fick! Jag vill också få en sån kväll. Jag behöver en sån kväll!! Bli ompysslad och bortskämd.
och förresten så var inte buketten ful alls. Men det var svårt att se om den såg ut som en vårta ur någon annan vinkel. Inte från den här i alla fall.

2007-06-08 @ 14:14:46
Postat av: Bilalana

Excellent site. It was pleasant to me.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits