Mr och mrs effektivitet

Bröllopskrisen är undanröjd. Vi har stulit/lånat herr och fru Bratwursts bröllopslåt som de ska ha en gång när de gifter sig, och jag tror att det är okej med fru Bratwurst. Jag frågade fyra gånger och hon sa ja varje gång, men hon är ju så snäll, så jag tror inte hon skulle säga nej även fast hon tyckte så. Hoppas i alla fall att hon tycker det är okej (?)

Idag har vi varit mycket effektiva. Handlat allt på vår lista, bland annat en handväska till mig och strumpor till Palten. Vi har dock också blivit osams ungefär två miljarder gånger, men nu är vi sams. Vi ska vara ännu mer effektiva de följande fem timmarna och förhoppningsvis göra klart festprogram och vigselprogram. Håll tummarna!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Det är okej, jag LOVAR! Är glad att du frågade i alla fall. Vilket minne! Hahaha! Kräm å kräm

2007-06-26 @ 16:39:51
Postat av: Skolfröken

Vilken låt blev det nu då??

Postat av: Sanne

Åh, lycka till med hela mankemanget nu. Ska tänka på er på lördag, medan jag pustar och bär alla flyttkartonger. Kram

2007-06-26 @ 21:56:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits