Den där Palten...

I helgen åt Palten och jag sill och potatis till lunch. Jag åt god skärgårdssill och Palten åt en massa skumma sillar som simmade omkring i rosa dy med lök och konstiga bollar. Jag gillar inte sån sill! Men det bästa av allt var när jag drack vatten, och Palten drack - blåbärssoppa! Palten åt potatis, snusksill och blåbärssoppa. Det måste väl vara den konstigaste kombinationen någonsin? Blåbärssoppa kan man ju möjligtvis dricka till frukost, ihop med fil eller en smörgås. Men inte som en måltidsdryck. Han är ju inte riktigt riktig. 


Kommentarer:
Postat av: Ewa

Hm. Han har kanske inte heller introducerat "bruta" för dig med korvsnärt? Fråga i så fall inte. Du kommer att chockas.

2007-03-21 @ 10:00:09
Postat av: Barbasyster

Jag saknar ord. Å Bruta med korvsnärt vill jag inte ens tänka på vad det är Ewa.

2007-03-21 @ 10:21:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits