Det här är mrspitepalt.....

...live mitt i dubbelavsnitt av Greys Anatomy (tänkte jag skriva förut när jag var inne vid datorn i en reklampaus, men nu är avsnittet slut och rubriken verkar ha fastnat i huvudet)
Säsongspremiär och två avsnitt i rad! Det är som att öppna en present och få något som man verkligen vill ha men inte önskat sig. Det är kanal 5 när den är som bäst! Två avsnitt i rad är ju helt ljuvligt. Ett avsnitt kan vara lite kort, man sitter där och myser och sen är det bara över. Men två avsnitt i rad... det är alldeles, alldeles underbart! Då får man mer när det första är slut och man tänker, "nej inte redan!" å sen tittar man på ett till direkt efter och sen är man nästan mätt. "Nu kan jag sova gott. Två timmar lättsamt sjukhus med död och kärlek och folk i trosor som dansar omkring." Kanon!

Men jag fattar verkligen inte vad alla ser i den där
McSteamy. Han är ju INTE snygg! Han har för fyrkantigt huvud. Han ser ut som Svampbob med ett litet löjligt skägg.

Kommentarer:
Postat av: Ewa

Precis. ful som stryk. jag fattar inte heller.

2007-03-14 @ 23:15:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits