Jaha, å nu då??

Nu har jag äntligen inhandlat ett stycke träningskort. Men när i hela fridens namn ska jag hinna träna??
Jag slutar klockan fyra måndag till torsdag. Måndag och tisdag hämtar jag Blonda-My på hennes skola. Ibland åker jag till Palten på tisdagen, och då brukar jag hämta Blonda-My på onsdagen istället. Ibland åker jag till Palten på tordsagen. Jag åker alltid till Palten på fredagen.
Det lämnar alltså onsdagen. Det är om jag inte ska åka till Palten på tisdagen vill säga. Då kanske torsdagen finns ledig. Om jag inte mot all förmodan har planerat något annat. Som den här veckan då jag har bokat in en tid hos optikern på onsdag som jag faktiskt måste gå på eftersom det är tredje gången jag ombokar tiden.
När i hela fridens namn ska jag gå och träna???

Kommentarer:
Postat av: Ewa

http://www.youtube.com/watch?v=ZSRCN76HNOI
dina russin. på tv. haha.

2007-03-12 @ 22:22:06
Postat av: Ewa

http://www.youtube.com/watch?v=ZSRCN76HNOI
dina russin. på tv. haha.

2007-03-12 @ 22:22:07
Postat av: moqen

jobbigt det där med träningen....har samma ångest ;) Jag har förresten luskat angående släktingens band och min kollega som är väldans tajt med mammas kusin tror att de tar ca 7-8000 för en spelning.... Sköt om dig, kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits