Snart så...

Mer än att bli väldig, väldigt besviken i helgen (jag var deppig hela lördagen och varannan kvart lutade jag huvudet tungt mot Palten och stönade "Mmmööööööö!!" Varpå han frågade med ledsna hundögon "ringen?" "mm" "du ska se att det ordnar sig" "det tror jag inte. Aldrig någonsin. Det var det fulaste jag någonsin sett!") har jag även ägnat mig åt inbjudningskort. Alla är så gott som klara nu. De flesta ligger i sina vackra kuvert och väntar bara på adresslapp och frimärke. Självklart vill jag ju ha de fina hjärtfrimärkena som finns, men frågan är bara var...
Jag hoppas på att kunna lägga ut lite bilder snart, bara jag fått tag i en kamera.
Men ni som väntar, de kommer snart. förhoppningsvis den här veckan (håller fingrarna i kors under tangentbordet)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits