Väsk-tajm!

Nu är väskan klar. Jag fick mani igår och var tvungen att sitta uppe till den var färdig. Det tog i och för sig inte så länge. Jag tror jag gick och la mig vid elva. När jag pluggade brukade jag sitta uppe till två, tre med pyssel, bara för att jag skulle bli färdig. Jag känner mig nöjd med väskan. Den är stor och fin och rymmer alla mina tusen saker. Tyvär kommer den säkert rymma dem lite för bra, så jag kommer tappa bort mp3, plånbok och nyckelkort så fort jag kliver utanför dörren. Mobilen kommer dock inte tappas bort, eftersom den fått en egen liten ficka som den bor i.
Väskan är sydd i det här tyget11047-140
Tivoli av Linda Sjödin. Å självklart inköpt på min nya favvoaffär (stora)Åhelns. Härligt!

Kommentarer:
Postat av: saom

Coolt mönster!

Postat av: Johanna

Kul att göra en egen väska! Billigt och kul med en väska som ingen annan har! Jag har också planer på att göra en väska, måste bara bestämma mig vad jag ska ha för tyg till den.

2007-03-27 @ 10:49:36
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: Juergen Klinsmann

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2010-10-13 @ 08:16:54
URL: http://juergen-klinsmann.blog.de

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits