Hm...

Okej, jag kollade precis min status, alltså hur många som läser min blogg varje dag, och det är ungefär 28 olika personer som läser den. Inte mycket om man jämför med de slanka modebloggarna, men ändå. ganska mycket tycker jag. 

Några kan jag nog räkna ur vilka de är. Barbasyster,
Ewa, kanske Elin och Evasleva, Dr. Snuggles ibland, fru Bratwurst (även om hon aldrig någonsin lämnar kommentar), Pling och kanske även hennes kille, dj law (som verkligen aldrig någonsin lämnar någon kommentar, eller jo en gång). Aradil kanske ibland. Men sen då? Vilka mer? Vilka är ni?

Kommentarer:
Postat av: Aradil

Inte ibland. Alltid ;)

Postat av: moqen

Japp, en daglig dos mrs pitepalt är ett måste :) kräm & pöss

2007-05-22 @ 22:30:31
URL: http://elinpelin.bloggspace.se
Postat av: Skolfröken

Jag läser rätt ofta!

2007-05-23 @ 15:21:18
URL: http://skolblogg.blogspot.com
Postat av: Dixie

Jag läser ungefär en gång i veckan. Tycker om din blogg för den känns mysig och dessutom är det roligt att läsa eftersom jag själv ska bli lärare. Lite oroande ibland, men intressant.

2007-05-23 @ 23:03:45
Postat av: mrspitepalt

Å vad kul att ni vill läsa, vad glad jag blir!

2007-05-24 @ 18:10:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits